A
pictorial history of communication and design
in 20th Century watchmaking -
Part 2
English text - Testo in italiano
ENGLISH
Watch Ads 1960-2000 is the second of the two volumes
featuring a vast selection of images that take the reader throughout a century of
communication relating to the watchmaking industry. Additional contents include an overview of wristwatch development from the
dawn of the electronic era to the renaissance of the mechanical movement and
the triumph of computer-aided design, pages taken from brochures, catalogs, certificates, user
manuals.
Page
count: 314 Binding type: US Trade Paper
Trim Size: 8.5" x 11"
Languages: English and Italian
Color: Full color
Price: $ 89
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NOVITÀ EDITORIALE!
Storia illustrata della comunicazione e del design
nell'orologeria del Novecento - Parte 2
Testo in italiano - English text
ITALIANO
Watch Ads 1960-2000 è il secondo dei due
volumi dedicati a un'ampia rassegna di immagini che guidano il lettore
attraverso un secolo di comunicazione legata all'industria orologiera. I contenuti aggiuntivi comprendono una panoramica dello
sviluppo dell'orologio da polso dall'alba dell'era elettronica al rinascimento
del movimento meccanico e al trionfo della progettazione assistita
dall'informatica, pagine tratte da opuscoli e cataloghi, certificati, manuali
d'istruzioni.
Pagine: 314 Rilegatura: brossura
Dimensioni: cm 21,59 x 27.94
Lingue: italiano e inglese
Prezzo: $ 89
Tutto a colori
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